Skip to main content

Dyno Room Soundproof Specialist Malaysia

DYNO ROOM SOUNDPROOF SPECIALIST MALAYSIA


Jurutera di LovelyTeik bekerja saban hari untuk memastikan kualiti produk terjaga dan terbaik sebelum dipasarkan kepada pelanggan. Produk serap bunyi dan kalis bunyi yang berasaskan foam dan span merupakan kepakaran utama kami.

Selama 15 tahun ini, kami telah berurusan dengan pelbagai latar belakang pelanggan yang amat kami hargai malah majoriti daripada pelanggan ini kami anggap sebagai sahabat dan kenalan rapat kami.
Mereka adalah sahabat LovelyTeik kerana mereka bukan sahaja pengguna malah mempromosikan produk kami disebabkan oleh keberkesanan dan piawaian kualiti produk keluaran Lovelyteik.


Sepanjang lebih sedekad berada dalam industri yang menfokuskan kepakaran mengawal bunyi, kami telah memasarkan lebih 1,500 produk di seluruh Malaysia. Sudah tentu, LovelyTeik akan menawarkan produk pada harga berpatutan dan kompetitif. Namun apa yang penting, kami menyediakan perkhidmatan pintu ke pintu untuk pelanggan yang kami hargai.

Variasi produk LovelyTeik yang popular adalah PU foam, PE foam, EPS foam dan EVA foam. Fokus LovelyTeik mengawal pencemaran bunyi terutama melibat kediaman. Terkini kami mengembangkan kepada kepakaran kami dan renovasi kediaman dan memperkenalkan produk berasaskan papan pada masa depan.


Terkini produk yang paling laris dalam senarai LovelyTeik adalah Egg Crate Acoustic Foam dan Sound Insulation Foam Roll. Egg Crate Acoustic Foam dan Sound Insulation Foam Roll kedua-dua produk ini umpama magis dalam mengatasi masalah bunyi. Kedua-dua produk LovelyTeik ini berfungsi sebagai penyerap bunyi apabila panel dipasang pada ruang tertentu di dyno bilik anda. Ia bukan sahaja menyerap bunyi malah membantukan bunyi tidak tersebar dalam ruang tertentu.

Apabila melihat perkataan acoustik atau akustik, ramai pasti beranggapan bahawa span tersebut hanya sesuai dipasangan dalam studio rakaman, pawagam dan kediaman semata-mata. Jangan mudah membuat kesimpulan dengan perkataan akustik. Span akustik kini turut menjadi pilihan para pelanggan dalam dunia permotoran dan premis industri.

Garaj seumpamannya turut sesuai memasang panel span akustik atau boleh juga memilih barisan produk sound insulation foam roll. Begitu juga dyno operator sesuai untuk mendapatkan khidmat kami menempatkan panel span akustik di lokasi premis anda.

Kepada peminat motosikal yang ingin mempunyai garaj di kawasan rumah masing-masing tanpa bunyi motosikal atau kenderaan yang dihasilkan daripada garaj menggangu insan tersayang mahupun dalam kalangan jiran tetangga, maka disarankan untuk memasang panel span akustik di garaj anda.


Keupayaan span akustik Lovelyteik sama ada egg crate acoustic foam dan sound insulation foam roll sudah tentu merupakan pilihan bijak supaya bunyi dalam garaj dapat diserapkan. Begitu juga dyno industri amat memerlukan panel akustik ini untuk mengawal bunyi di ruang yang terlibat.

Bayangkan jika ruang garaj anda yang berada dalam premis kediaman tidak dipasang panel span akustik pastinya mengganggu jiran tetangga atau ahli keluarga, paling penting lagi - kena saman. Bagaimana bunyi ini boleh terhasil, pantulan bunyi yang mengena pada struktur yang keras iaitu dinding memudahkan proses pantulan sehingga bunyi yang lebih kuat dihasilkan. Bunyi motosikal kuasa tinggi umpanya pasti mempunyai ngauman enjin yang kuat. Tanpa pemasangan span akustik bunyi ngauman daripada motosikal berkenaan mudah sahaja untuk tersebar.

Bukan sahaja garaj kediaman, garaj di premis perniagaan juga sangat sesuai untuk memasang panel ini di kedai anda. Percayalah bahawa produk kami mampu mengatasi masalah bunyi di premis anda dengan menyerap bunyi. Bukan sahaja mudah dipasangkan dan ringan, harga yang kami tawarkan juga kompetitif.

Sehingga kini lebih 40 premis perniagaan iaitu garaj motosikal dan operator dyno telah menggunakan perkhidmatan kami. LovelyTeik akan menghantar bantuan yang terbaik ke premis anda untuk proses pemasangan panel span akustik ini di dinding perniagaan anda.

Kami berharap dengan sokongan berpanjangan kami mampu untuk terus memberikan perkhidamatan dalam aktiviti sukan permotoran dengan menawarkan kemudahan kawalan bunyi yang berkualiti pada harga yang kompetitif.

Comments

Popular posts from this blog

Soundproofing dan Sound Absorption Malaysia - Apa Perbezaan?

SOUNDPROOFING DAN SOUND ABSORPTION MALAYSIA - APA PERBEZAAN? Alat kalis bunyi (sound proofing) dan alat serap bunyi (sound absorption) sering membuatkan pengguna keliru mengenai apakah fungsi dan perbezaan antara kedua-dua alat ini. Sudah tentu secara ringkasnya, pengguna pasti tahu bahawasanya kedua-dua alat ini berfungsi sebagai mengawal gangguan bunyi. Sungguhpun begitu, perlu diketahui bahawa terdapat jurang perbezaan daripada sudut fungsi dan kaedah alatan tersebut untuk menangani masalah berkaitan bunyi. Jadi untuk memahami lebih lanjut mengenai fungsi soundproofing dan sound absorption, demikian perkongsian ringkas mengenai fungsi kedua-dua alatan ini. Dalam menjalani kehidupan seharian, ada kalanya kita pasti terganggu dengan pelbagai bunyi bising yang tidak diingini di sekeliling kita. Apatah lagi, apabila bunyi berkenaan tersebar sehingga menyebabkan emosi kita terganggu apatah ketika berehat di ruang peribadi sama ada di kediaman dan pejabat. Sehubungan itu, setiap oran

More Than 80 Patterns Wainscoting in Selangor

Wainscoting Specialist  Think your wall is too blank and dreary? We have more than 80 patterns, sizes and design in wood skirting that cater to install wainscoting and wall panel. Lowest Price  If you think wall panel in a small size is fit to your home, you can opt for these smallest sizes. With simple and small style, it also wouldn't exceed the budget you set if you have any as all prices come below RM 1.20/feet(Kaki). You may refer to the below example which is single frame pattern. Most Selling       Of course, our most selling pattern have more than that but we can't list all out here. (Just Whatapps us ya if you wish to view the full set.) Most of the time customer choose over medium size because of its affordable price as well as aesthetic appeal. For the best of common design which you may see it in nearly everywhere, there will be a longer frame on the upper and bottom portion of the wall with a few smaller frame in horizont

Bungalow Home Wainscoting Design KL Selangor

Bungalow Home Wainscoting Design KL Selangor LovelyTeik is a wood supplier that supply all kinds of timber products for home furnishing and renovation, range from handrail, railing, moulding, skirting, window shutter and so on.  Let me lay out a few designs for you. 1. Half Wall Wainscoting With One Layer Of Chair Rail Baseboard at the bottom Solid Wood - Kayu Nyatoh Supply & Install Exclude painting(DIY)  2. Full Wall Wainscoting With One Layer Of Chair Rail Baseboard at the bottom Solid Wood and Two Frames - Kayu Nyatoh Supply & Install Exclude painting(DIY)  3. Raised Panel Wainscoting aka Kayu Panel  - Kayu Nyatoh Supply & Install Exclude painting(DIY)  Most of the times, all wood are selling at pieces in local Malaysia. The price will vary according to length, sometimes it will go as standard lengths around 6ft to 9ft. It depends on your preference. You may check out here .